Friday 1 November 2013

Happy Call Pan - Sambutan hangat terkini Di rumah Malaysia

Jika anda tinggal bertentangan apartmen saya, anda akan melihat sesuatu yang berbeza akan di dapur kami beberapa minggu lalu. Sebaliknya pembantu melakukan memasak, perempuan simpanan ini rumah telah mengambil alih !Terima kasih (atau tidak bersyukur ) ke dapur terkini ' mainan ' saya - Happy Call Pan (a inovasi Korea) , saya kini mungkin dalam perjalanan saya untuk menjadi seorang dewi domestik , sekurang-kurangnya di jabatan masakan.HappyCall - ocher -PanSaya mula-mula diperkenalkan kepada pan melalui kajian di blog Pauline kawan saya.Kemudian saya melihat iklan TV pada Channel U dan begitu kagum dengan apa yang saya lihat bahawa saya segera pergi dalam talian untuk memerintahkan satu ( anda juga boleh menonton video mengenai kuali di sini).Jadi apa kelebihan memasak dengan Happy Call Pan ?Tukang masak lebih cepat daripada biasa kuali atau kuali kerana haba teknologi penyimpanan dipatenkan serta hakikat bahawa ia disalut dengan titanium dan seramik ( menjadikannya kuali non-stick juga) 
Kerana anda menutup periuk apabila memasak (ada klip magnet pada akhir mengendalikan yang menyimpan kuali ditutup ketat ) , tidak ada asap yang biasa dan bau , sekali gus meninggalkan dapur hampir minyak bebas 
Memasak yang lebih sihat kerana anda hanya perlu menggunakan jumlah minimum minyak, atau tiada langsung jika anda sukaAnda juga boleh memasak di kedua-dua belah pihak dengan mudah flip kuali , jadi beberapa perkara seperti menggoreng ikan menjadi lebih mudah.

HappyCall_comb3---Ruth-Wong

Apabila saya mengarahkan pan , produk mereka yang terbaru , warna Pan mendalam baru sahaja dilancarkan. Sejak saya asalnya mahu kuali yang lebih mendalam, saya pergi ke hadapan dan membeli kuali oker itu.
Pan oker saya - datang dengan pek sealer percuma dan manual (manual asal dalam bahasa Korea, dan versi Bahasa Inggeris diterjemahkan)Jadi bagaimana adalah pengalaman saya dengan kuali ? Saya gembira dengan masa memasak yang lebih pendek; yang lebih penting , saya gembira dengan mempunyai dapur bersih kerana tidak ada minyak terpercik dan kuali yang tidak mengeluarkan sebarang asap seperti kuali tidak.Berikut adalah contoh kecil daripada apa yang saya telah dimasak sepanjang minggu ...

HappyCall_comb2---Ruth-WongTop : panggang rusuk BBQ ( tidak kelihatan yang menarik tetapi rasanya baik) - ini adalah apa-apa kerja untuk menyediakan sebelum ini kerana apabila tulang rusuk berkaramel yang akhirnya masak, kuali akan jadi melekit yang sukar untuk membasuh , apa yang lebih teruk ialah bau yang kuat berlegar di udara dan dapur ditinggalkan dalam keadaan berminyak. Tetapi dengan Happy Call Pan, saya tidak lagi mempunyai masalah itu!Bawah : Membuat roti bakar Perancis adalah angin sebenar sekarang! Ia mengambil masa tidak lebih dari lima minit untuk mendapatkan mereka semua dilakukan.HappyCall_comb4---Ruth-Wong

Pic 1: sum hijau Kacau -goreng (atau ' tembikai berbulu ' kerana beberapa panggilan itu) dengan lobak merah , udang dan telurPic 2: kembang kol kacau -goreng dengan lobak merah , tomato dan tauhuPic 3: Nasi goreng - dimasak menggunakan bahan-bahan Happy Call kemudian dipindahkan ke kuali dan goreng bersama-sama dengan nasi (nasi terlalu banyak untuk dimasak dalam kuali )Pic 4: brokoli kacau goreng dengan udangSatu perkara yang saya telah belum tuan adalah menggoreng ikan keseluruhan. Saya tidak boleh benar-benar membuat rangup kulit, rasa saya hanya perlu menyimpan bereksperimen sehingga saya mendapat dengan betul. Tetapi saya boleh membuat teriyaki ikan kod dengan mudah dengan kuali :
Cod-Fish---Ruth-Wong

Dengan cara itu , saya juga membuat chee muah dengan periuk. Ya, anda mendengar dengan betul - chee muah ! Tetapi kita begitu teruja dengan makan yang saya terlupa untuk mengambil gambar. Oh baik, masa akan datang. Dan ada kini juga sebuah laman Facebook untuk berkongsi resipi Call Happy , yang juga termasuk ciptaan seperti kek dan roti - ya, anda boleh membakar menggunakan pan Call Happy!Jadi, adakah anda tergoda untuk mendapatkan satu juga? 


KLIK Disini untuk satu.

No comments:

Post a Comment